Tarnawatka: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW DLA MIEJSCOWOŚCI WIEPRZÓW ORDYNACKI I WIEPRZÓW TARNAWACKI - ZADANIE 1 ORAZ BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY TARNAWATKA
Numer ogłoszenia: 434588 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tarnawatka , ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, tel. 0-84 662-47-10, faks 0-84 662-47-24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnawatka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW DLA MIEJSCOWOŚCI WIEPRZÓW ORDYNACKI I WIEPRZÓW TARNAWACKI - ZADANIE 1 ORAZ BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY TARNAWATKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Wieprzów Ordynacki i Wieprzów Tarnawacki - Zadanie 1 oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Tarnawatka. Dokumentacja projektowa obejmuje: a) Projekt budowlany kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Wieprzów Ordynacki i Wieprzów Tarnawacki - etap I, opracowany przez: Biuro Rozliczeń Finansowych i Usług Technicznych w Lublinie Anna Chyżyńska ul. Młodzieżowa 5 m 50 20-468 Lublin, b) Projekty przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym w miejscowościach: Dąbrowa Tarnawacka, Pauczne, Huta Tarnawacka, Klocówka, Niemirówek-Kolonia, Podhucie, Sumin, Tymin, Niemirówek, Pańków, Kunówka, Wieprzów Ordynacki - opracowane przez Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Czyste Środowisko Wojciech Nowak ul. Budowlana 3 c, 08 - 110 Siedlce. Realizacja inwestycji zgodnie z pozwoleniem na budowę oraz zgłoszeniami robót: Decyzja - pozwolenie na budowę wydane przez Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim w dniu 31.08.2009 r. o numerze AB.7351 - 361-09 (dotyczy kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków dla m. Wieprzów Ordynacki i Wieprzów Tarnawacki). Zgłoszenia budowy - robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Lubelskim (dotyczy przydomowych oczyszczalni ścieków). Projekt ma być współfinansowany ze środków unijnych - (Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013). Działanie: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia, w przypadku, gdy zamierzone środki na sfinansowanie części tego zamówienia nie zostaną mu przyznane. Wspólny słownik zamówień. KOD CPV: 45452127 - 4 - roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45232410 - 9 - roboty w zakresie kanalizacji sanitarnej 45232423 - 3 - roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45232440 - 8 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 31311000 - 9 - podłączenia energetyczne 45111200 - 0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232421 - 9 - roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45315600 - 4 - instalacja niskiego napięcia 74233600 - 7 - dodatkowe usługi inżynieryjne 30213100 - 6 - komputery przenośne 30230000 - 0 - sprzęt związany z komputerami Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Wieprzów Ordynacki i Wieprzów Tarnawacki - zadanie 1. - budowa zintegrowanej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków typoszeregu BIOCLERE o przepustowości: Qdśr = 66,0 m3 na dobę o bardzo niskim zużyciu energii elektrycznej (około 29,7 kWh na dobę), prostej konstrukcji, łatwej w obsłudze, niskich kosztach eksploatacji, z obiektami szczelnie zabudowanymi, praktycznie bez emisji hałasu - ciąg technologiczny oczyszczalni stanowią następujące obiekty: studzienka z sitem pionowym (ze stali nierdzewnej), przepompownia ścieków (wyposażenie i armatura ze stali nierdzewnej), studzienka rewizyjna - rozprężna, separator osadów - osadnik wstępny, studzienka rewizyjna, złoże biologiczne B415, złoże biologiczne B210, studzienka dolna - osadnik wtórny, komora (studzienka) pomiarowa, studzienka rewizyjna, wylot ścieków do odbiornika, zagospodarowanie terenu (ogrodzenie), przyłącze wodociągowe z hydrantem p.poż. oraz studzienką wodomierzową z punktem poboru wody z rur PE 90 o długości L = 9 m - sieć główna PVC 200, L = 3271 m - studzienki na sieci kanalizacyjnej; betonowe o średnicy 1000 mm - 1szt - studzienki na sieci kanalizacyjnej z tworzywa sztucznego o średn. 425 mm - 126 szt - przykanaliki kanalizacyjne PVC 160, L = 1876 m - studzienki na przykanalikach z tworzywa sztucznego o średn. 425 mm - 103 szt - przyłącza domowe PVC 160, L = 333 m (kanały, przykanaliki i przyłącza mają zostać wykonane z rur kanalizacyjnych kielichowych klasy N (SDR 41) łączonych za pomocą uszczelek: PVC 200 x 4,9 mm i PVC 160 x 4,0 mm) - przepompownia sieciowa P3 - 1 szt (wyposażenie i armatura ze stali nierdzewnej) - rurociąg tłoczny: PE 90 - L = 514 m (rurociąg tłoczny z rur PE typ 80 o średnicy 90 x 6,7 mm) - przyłącze energetyczne nn do zasilania oczyszczalni ścieków - przyłącze energetyczne nn do zasilania przepompowni ścieków P3 Monitoring GPRS oczyszczalni - obejmujący oczyszczalnię ścieków i pompownię PMP Szafa sterownicza 1. Szafa zasilająca z tworzywa sztucznego z podwójnymi drzwiami w klasie szczelności min IP65 z cokołem do montażu na pokrywie zbiornika przepompowni lub fundamentem do montażu obok zbiornika przepompowni. a) Drugie drzwi wewnętrzne, b) Ocieplenie szafy sterowniczej, c) Przełącznik sieci-0-agregat, d) Wyłącznik główny e) Ogranicznik przepięć klasy C czteropolowy, f) Ochronniki przepięciowe dla wyjść cyfrowych zewnętrznych 24VDC, g) Ochronniki przepięciowe cewek przekaźników interfejsowych i cewek styczników, h) Przekaźnik kontroli symetrii i zaniku napięcia zasilania, i) Tory zasilania pomp zabezpieczone wyłącznikiem różnicowo-prądowym i indywidualnymi wyłącznikami silnikowymi j) Złącze agregatu 400VAC na 32A, k) Styczniki robocze do toru zasilania pomp l) Pomiar prądu m) Wyłącznik różnicowo-prądowy indywidualny dla obwodów sterowniczych i obwodów zasilania elementów dodatkowych (grzałka, gniazdo serwisowe), n) Wyłączniki nadmiarowo-prądowe zabezpieczające poszczególne obwody szafy sterowniczej indywidualnej, o) Gniazdo serwisowe 230VAC, p) Przekaźniki interfejsowe 24V DC-AC i 230 V DC, q) Grzałka termostatu, r) Przewód sygnałowy łączący szafę sterowniczą oczyszczalni ścieków z pompownią PMP. s) Czujnik otwarcia szafy, t) Zasilacz buforowy 24V DC z akumulatorowym podtrzymaniem po zaniku zasilania (akumulatory min. 2x12V na 7Ah) u) Przełącznik rodzaju pracy automatyki: ręczny - wyłączone - auto osobno dla każdej pompy v) Niezależne przyciski start do uruchomienia każdej z pomp w trybie ręcznym w) Sygnalizacja zewnętrzna akustyczno-optyczna do sygnalizacji stanów awaryjnych i włamania zasilana z napięcia 24V DC, x) Sterownik komunikacyjny GPRS (z serii CellBOX-UxR) do monitoringu pompowni w trybie GPRS protokół sieciowy UDP, y) Swobodnie programowalny sterownik przemysłowy PLC zasilany napięciem 24V DC ze zintegrowanym wyświetlaczem PCD posiadający możliwość zdalnego programowania i dostępu poprzez transmisję GPRS, z) Sterownik posiada pamięć nieulotną z możliwością zaimplementowania rejestratora oraz zegar RTC aa) Stany diagnostyczne sterownika wyświetlane na lokalnym wbudowanym podświetlanym panelu bb) Możliwość zdalnego przeprogramowania i odczytania stanów diagnostycznych poprzez transmisję GPRS przy wykorzystaniu tego samego modułu telemetrycznego który obsługuje monitoring pompowni. Komunikacja GSM, GPRS 1. Urządzenie bazujące na transmisji GSM lub GPRS 2. Urządzenie kompaktowe o niewielkich rozmiarach 3. Transmiter GPRS jest przystosowany do montażu na szynie TH 4. Urządzenie powinno posiadać wbudowany akumulator pozwalający na pracę przy zaniku zasilania zewnętrznego 5. Transmiter GPRS powinien posiadać 4 porty RS232 z możliwością ustawienia parametrów transmisji zgodną z portem komunikacyjnym sterownika PLC 6. Transmiter powinien posiadać lampki LED sygnalizujące jego stan pracy 7. Transmiter powinien mieć możliwość transmisji GPRS w protokole UDP 8. Transmiter powinien posiadać 2 gniazda SIM i opcjonalnie obsługę 2 kart SIM niezależnych operatorów (bez dodatkowej opłaty) 9. Transmiter posiada rejestry statusowe informujące o poziomie sygnału radiowego GSM (CSQ) System nadrzędny SCADA 1. Nowo budowane pompownie ścieków powinny zostać włączone do istniejącego systemu telemetrii SCADA obsługującego już istniejące przepompownie zamawiającego. 2. Istniejący system zapewnia dostęp do danych z poziomu przeglądarki WWW, bez konieczności instalacji jakichkolwiek dodatkowych komponentów w środowisku klienckim z optymalizacją wykorzystania połączeń GPRS. Wizualizacja Do nowo budowanych pompowni ścieków powinna zostać wykonana wizualizacja w istniejącym systemie SCADA WWW umożliwiająca: 1. Zdalne sterowanie a) Załączanie i wyłączanie powiadamiania SMS b) Kasowanie awarii c) Ustawianie poziomów: poziomu minimalnego sądy, poziomu wyłączania pomp, poziomu wyłączenia pojedynczej pompy, poziomu dołączenia drugiej pompy d) Blokowanie pracy pompowni e) Zdalna możliwość załączenia pomp 2. Parametry podlegające wizualizacji Na ekranie przepompowni będą wizualizowane a) Stan każdej pompy (praca, postój, awaria) b) Stan systemu antywłamaniowego (uzbrojenie, otwarcie drzwi, włamanie) c) Stan zasilania elektrycznego (prawidłowe napięcie, brak napięcia z czujnika kontroli faz, awaria zasilacza 24V DC) d) Stany alarmowe - przekroczenie poziomów alarmowych w zbiorniku - Awaria każdej z pomp (termik, przeciek, wył. PKZ) - Przekroczenie czasu pracy pompy (z możliwością ręcznej korekty tego czasu w czasie eksploatacji) - system antywłamaniowy - awaria zasilania - generowane do historii sygnalizacji oraz liście alarmów bieżących 3. Możliwość automatycznego rejestrowania oraz archiwizacji dla określonej przepompowni takich jak: a) Data (minuta, godzina, dzień, miesiąc, rok) wystąpienia, zakończenia oraz potwierdzenia stanów alarmowych b) Sumaryczny czas pracy każdej pompy (jednostka: godzina, dokładność pomiaru: +-5% wartości odczytu, lecz nie gorsza niż +-0,5 godziny) c) Ilość załączeń poszczególnych pomp wraz z datami załączeń (minuta, godzina, dzień, miesiąc, rok) 4. Parametry podlegające graficznej prezentacji: a) Pompa 1 praca b) Pompa 1 awaria c) Pompy - tryb automatyczny-ręczny d) Pompa 2 praca e) Pompa 2 awaria f) Otwarcie drzwi szafki sterowniczej i sygnalizacja alarmu z zapisem na liście alarmów g) Poziom minimum alarmowe + sygnalizacja awarii z zapisem na liście alarmów h) Poziom maksimum alarmowe + sygnalizacja z zapisem na liście alarmów i) Całkowity czas pracy pompy 1 j) Całkowity czas pracy pompy 2 i następnej k) Czas pracy pompy 1 w ostatnim cyklu pracy l) Czas pracy pompy 2 w ostatnim cyklu pracy, i następnej m) Ilość załączeń pompy 1 n) Ilość załączeń pompy 2 o) Praca/postój/awaria pomp zraszających 3 szt. p) Praca/postój/awaria pomp recyrkulacji 3 szt. q) Praca/postój/awaria dmuchawy 2 szt r) Odczyt przepływomierza 5. Sporządzanie raportów: System zapewnia generowanie raportów dobowych, miesięcznych i rocznych a) Czas pracy i ilość załączeń pomp za dowolny okres b) Wszystkie zdarzenia alarmowe w systemie (początek, potwierdzenie, koniec) z możliwością filtrowania po rodzaju alarmu, typie obiektu, nazwie obiektu. c) Raport dobowy pracy przepływomierza Monitoring GPRS przepompowni P3 Szafa sterownicza 1. Szafa zasilająca z tworzywa sztucznego z podwójnymi drzwiami w klasie szczelności min IP65 z cokołem do montażu na pokrywie zbiornika przepompowni lub fundamentem do montażu obok zbiornika przepompowni. a) Drugie drzwi wewnętrzne, b) Ocieplenie szafy sterowniczej, c) Przełącznik sieci-0-agregat, d) Wyłącznik główny e) Ogranicznik przepięć klasy C czteropolowy, f) Ochronniki przepięciowe dla wyjść cyfrowych zewnętrznych 24VDC, g) Ochronniki przepięciowe cewek przekaźników interfejsowych i cewek styczników, h) Przekaźnik kontroli symetrii i zaniku napięcia zasilania, i) Tory zasilania pomp zabezpieczone wyłącznikiem różnicowo-prądowym i indywidualnymi wyłącznikami silnikowymi j) Złącze agregatu 400VAC na 32A, k) Styczniki robocze do toru zasilania pomp l) Pomiar prądu m) Wyłącznik różnicowo-prądowy indywidualny dla obwodów sterowniczych i obwodów zasilania elementów dodatkowych (grzałka, gniazdo serwisowe), n) Wyłączniki nadmiarowo-prądowe zabezpieczające poszczególne obwody szafy sterowniczej indywidualnej, o) Gniazdo serwisowe 230VAC, p) Przekaźniki interfejsowe 24V DC-AC i 230 V DC, q) Grzałka termostatu, r) Czujnik otwarcia szafy, s) Zasilacz buforowy 24V DC z akumulatorowym podtrzymaniem po zaniku zasilania (akumulatory min. 2x12V na Ah) t) Przełącznik rodzaju pracy automatyki: ręczny - wyłączone - auto osobno dla każdej pompy u) Niezależne przyciski start do uruchomienia każdej z pomp w trybie ręcznym v) Sygnalizacja zewnętrzna akustyczno-optyczna do sygnalizacji stanów awaryjnych i włamania zasilana z napięcia 24V DC, w) Sterownik komunikacyjny GPRS (z serii CellBOX-UxR) do monitoringu pompowni w trybie GPRS protokół sieciowy UDP, x) Swobodnie programowalny sterownik przemysłowy PLC zasilany napięciem 24V DC ze zintegrowanym wyświetlaczem PCD posiadający możliwość zdalnego programowania i dostępu poprzez transmisję GPRS, y) Sterownik posiada pamięć nieulotną z możliwością zaimplementowania rejestratora oraz zegar RTC z) Stany diagnostyczne sterownika wyświetlane na lokalnym wbudowanym podświetlanym panelu aa) Możliwość zdalnego przeprogramowania i odczytania stanów diagnostycznych poprzez transmisję GPRS przy wykorzystaniu tego samego modułu telemetrycznego który obsługuje monitoring pompowni. Komunikacja GSM, GPRS 1. Urządzenie bazujące na transmisji GSM, GPRS 2. Urządzenie kompaktowe o niewielkich rozmiarach 3. Transmiter GPRS jest przystosowany do montażu na szynie TH 4. Urządzenie powinno posiadać wbudowany akumulator pozwalający na pracę przy zaniku zasilania zewnętrznego 5. Transmiter GPRS powinien posiadać 4 porty RS232 z możliwością ustawienia parametrów transmisji zgodną z portem komunikacyjnym sterownika PLC 6. Transmiter powinien posiadać lampki LED sygnalizujące jego stan pracy 7. Transmiter powinien mieć możliwość transmisji GPRS w protokole UDP 8. Transmiter powinien posiadać 2 gniazda SIM i opcjonalnie obsługę 2 kart SIM niezależnych operatorów (bez dodatkowej opłaty) 9. Transmiter posiada rejestry statusowe informujące o poziomie sygnału radiowego GSM (CSQ) System nadrzędny SCADA 1. Nowo budowane pompownie ścieków powinny zostać włączone do istniejącego systemu telemetrii SCADA obsługującego już istniejące przepompownie zamawiającego 2. Istniejący system zapewnia dostęp do danych z poziomu przeglądarki WWW, bez konieczności instalacji jakichkolwiek dodatkowych komponentów w środowisku klienckim z optymalizacją wykorzystania połączeń GPRS. Wizualizacja DO nowo budowanych pompowni ścieków powinna zostać wykonana wizualizacja w istniejącym systemie SCADA WWW umożliwiająca: 1. Zdalne sterowanie f) Załączanie i wyłączanie powiadamiania SMS g) Kasowanie awarii h) Ustawianie poziomów: poziomu minimalnego sądy, poziomu wyłączania pomp, poziomu wyłączenia pojedynczej pompy, poziomu dołączenia drugiej pompy i) Blokowanie pracy pompowni j) Zdalna możliwość załączenia pomp 2. Parametry podlegające wizualizacji Na ekranie przepompowni będą wizualizowane e) Stan każdej pompy (praca, postój, awaria) f) Stan systemu antywłamaniowego (uzbrojenie, otwarcie drzwi, włamanie) g) Stan zasilania elektrycznego (prawidłowe napięcie, brak napięcia z czujnika kontroli faz, awaria zasilacza 24V DC) h) Stany alarmowe - przekroczenie poziomów alarmowych w zbiorniku - awaria każdej z pomp (termik, przeciek, wył. PKZ) - Przekroczenie czasu pracy pompy (z możliwością ręcznej korekty tego czasu w czasie eksploatacji) - system antywłamaniowy - awaria zasilania - generowane do historii sygnalizacji oraz liście alarmów bieżących 3. Możliwość automatycznego rejestrowania oraz archiwizacji dla określonej przepompowni takich jak: d) Data (minuta, godzina, dzień, miesiąc, rok) wystąpienia, zakończenia oraz potwierdzenia stanów alarmowych e) Sumaryczny czas pracy każdej pompy (jednostka: godzina, dokładność pomiaru: +-5% wartości odczytu, lecz nie gorsza niż +-0,5 godziny) f) Ilość załączeń poszczególnych pomp wraz z datami załączeń (minuta, godzina, dzień, miesiąc, rok) 4. Parametry podlegające graficznej prezentacji: s) Pompa 1 praca t) Pompa 1 awaria u) Pompy - tryb automatyczny-ręczny v) Pompa 2 praca w) Pompa 2 awaria x) Otwarcie drzwi szafki sterowniczej i sygnalizacja alarmu z zapisem na liście alarmów y) Poziom minimum alarmowe + sygnalizacja awarii z zapisem na liście alarmów z) Poziom maksimum alarmowe + sygnalizacja z zapisem na liście alarmów aa) Całkowity czas pracy pompy 1 bb) Całkowity czas pracy pompy 2 i następnej cc) Czas pracy pompy 1 w ostatnim cyklu pracy dd) Czas pracy pompy 2 w ostatnim cyklu pracy, i następnej ee) Ilość załączeń pompy 1 ff) Ilość załączeń pompy 2 5. Sporządzanie raportów: System zapewnia generowanie raportów dobowych, miesięcznych i rocznych d) Czas pracy i ilość załączeń pomp za dowolny okres e) Wszystkie zdarzenia alarmowe w systemie (początek, potwierdzenie, koniec) z możliwością filtrowania po rodzaju alarmu, typie obiektu, nazwie obiektu. Komputer przenośny z oprogramowaniem: L.p. Wymóg Opis minimalnych wymagań 1 Przekątna ekranu Min. 15 cali 2 Nominalna rozdzielczość 1366x768 3 Procesor Dual Core, 1,8 GHz, 2 MB cache lub lepszy 4 Zainstalowana pamięć RAM min 4 GB 5 Typ pamięci DDR2 lub DDR3 6 Dysk twardy 250 GB, Serial ATA, 5400 rpm lub lepszy 7 Napęd optyczny DVD±RW Super Multi 8 Wyjścia karty graficznej D-SUB 9 Bateria Akumulator litowo-jonowy lub równoważny 10 Komunikacja 1. LAN 10,100,1000 WiFi 802.11 b,g,n 11 Interfejsy Min. 2xUSB, wbudowany port RS 232 (COM) męski 12 Zainstalowany system operacyjny Windows 7 dla użytkowników komercyjnych 13 Gwarancja Min. 24 miesiące 14 Waga Max. 4,00 kg 15 Modem 3G Zewnętrzny podłączony do portu USB obsługujący technologię GPRS, EDGE, HSDPA Oprogramowanie monitorujące oczyszczalnię ścieków i pompownie 1. Sterowniki komunikacyjne GPRS serii CellBox-UxR obsługujące protokół sieciowy UDP 2. Oprogramowanie służące do konfiguracji transmiterów UxR 3. Swobodnie programowalny sterownik PLC posiadający możliwość zdalnego programowania i dostępu przez transmisję GPRS 4. Nowo wybudowana oczyszczalnia ścieków oraz pompownie powinny zostać włączone do istniejącego systemu telemetrii SCADA (obsługiwanego przez firmę Biatel) monitorującego już istniejące oczyszczalnie i pompownie ścieków zamawiającego, obsługiwanego z poziomu przeglądarki WWW bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania 2. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Tarnawatka. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 117 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Tarnawatka. Technologia oczyszczania ścieków bytowo - gospodarczych oparta jest na osadzie czynnym niskoobciążonym. Ze względu na różnorodne warunki gruntowo - wodne na terenie gminy zakłada się różny sposób odprowadzania ścieków oczyszczonych do gruntu, to jest poprzez drenaż rozsączający lub studnie chłonne. Standardy wykonania: - zbiornik z przegrodami - polipropylen - rurociągi - polipropylen - dyfuzor rurowy, obudowa polipropylen, membrana silicon (E.P.D.M.) - armatura - stal nierdzewna - dmuchawa typ BD-60 Oczyszczalnie mają zostać wykonane w następujących miejscowościach: - Dąbrowa Tarnawacka - 12 szt - Huta Tarnawacka - 4 szt - Klocówka - 12 szt - Kunówka - 17 szt - Niemirówek - 17 szt - Niemirówek-Kolonia - 13 szt - Pańków - 1 szt - Pauczne - 4 szt - Podhucie - 4 szt - Sumin - 16 szt - Tymin - 16 szt - Wieprzów Ordynacki - 1 szt Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany z materiałów, urządzeń i surowców własnych wykonawcy. Materiały, urządzenia i surowce, o których mowa powyżej muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom oraz dokumentacji projektowej, co do jakości (w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Na każde żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty zgodności lub aprobaty techniczne. Wykonawca dostarczy zamawiającemu dokumentację techniczno-ruchową wykonanych urządzeń (oczyszczalnia, przepompownie, oczyszczalnie przydomowe). W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokładnego wytyczenia lokalizacji planowanych do realizacji obiektów, tras: sieci, przykanalików i przyłączy, wykonawca musi przed przystąpieniem do robót ziemnych dokonać ich wytyczenia udziałem specjalistycznej jednostki geodezyjnej. W trakcie prowadzenia robót budowlano-montażowych należy dokonywać pomiarów rzędnych zamieszczonych w projektach budowlanych (szczególnie rzędnych posadowienia obiektów). Przed zasypaniem wykopów do obowiązków wykonawcy należy wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanych urządzeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełnizjącego zgodnego z predmiotem zamówienia podstawowego o wartości do 10% tego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.21.27-4, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 31.31.10.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.21-9, 45.31.56.00-4, 74.23.36.00-7, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami: (wykonawca musi przedstawić wykaz osób, którymi będzie dysponował podczas wykonywania zamówienia z podaniem kwalifikacji zawodowych, wykształcenia oraz stażu pracy w zawodzie, szczególnie musi wykazać osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami: kierownik budowy - uprawnienia w zakresie kierowania robotami branży sanitarnej, kierownik robót - uprawnienia w zakresie kierowania robotami branży sanitarnej, kierownik robót - uprawnienia do kierowania robotami branży elektrycznej); Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: (wykonawca musi dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą kierowały robotami wymienionymi powyżej, posiadają odpowiednie uprawnienia: roboty sanitarne, roboty elektryczne);
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: (wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum dwa zadania polegające na: budowie oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej o przepustowości minimum 36 m3/d wraz z kanalizacją sanitarną, w tym: sieci główne o długości ogólnej minimum 2,0 km, przyłącza kanalizacyjne do, co najmniej 50 gospodarstw domowych - każde zadanie oraz, że zrealizował zadanie polegające na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków - w zakresie zadania musiało być co najmniej 30 szt przydomowych oczyszczalni ścieków);
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: (wykonawca musi wykazać, że dysponuje narzędziami i urządzeniami, co najmniej takimi jak: koparko - ładowarka - 1 szt, żuraw budowlany samochodowy - 1 szt, koparki podsiębierne o pojemności łyżki 0,6 m3 - 2 szt, spycharka - 1 szt, sprzęt mechaniczny do zagęszczania gruntu - 1 szt, betoniarka kołowa - 1 szt, beczkowóz - 1 szt, ubijarka mechaniczna lub wstrząsarka płytowa - 1 szt, pompa spalinowa do odwadniania wykopów - 2 szt, samochód samowyładowczy o ładowności minimum 10 t - 2 szt, samochód dostawczy o ładowności minimum 5 t - 1 szt, zgrzewarka do rur PE - 1 szt, komplet narzędzi do robót elektrycznych - 1 kpl, mierniki do sprawdzenia instalacji elektrycznych - 1 kpl.);
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami: (wykonawca musi przedstawić wykaz osób, którymi będzie dysponował podczas wykonywania zamówienia z podaniem kwalifikacji zawodowych, wykształcenia oraz stażu pracy w zawodzie, szczególnie musi wykazać osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami: kierownik budowy - uprawnienia w zakresie kierowania robotami branży sanitarnej, kierownik robót - uprawnienia w zakresie kierowania robotami branży sanitarnej, kierownik robót - uprawnienia do kierowania robotami branży elektrycznej);
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert: (wykonawca musi dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty minimum 800 000,00 złotych (słownie: osiemset tysięcy złotych), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia: (wykonawca musi dołączyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 800 000,00 złotych (słownie: osiemset tysięcy złotych); - dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnawatka.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ma być współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

Brak załączników.

Brak informacji o zmianach.