Tarnawatka dnia 2009-10-05

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

 

 

1. Zamawiający:

 GMINA TARNAWATKA

 

posiadający siedzibę w Tarnawatce, przy ul. Lubelskiej 39

22-604 Tarnawatka, tel. /fax. (0-84) 662 47 24

 

Na podst. art. 39 i 40 ust. 1. oraz art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

 

2. Ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE

(postępowanie poniżej progu określonego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych)

ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ w MIEJSCOWOŚCI TYMIN.

 

3. Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.tarnawatka.bip.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać też w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, w dniach roboczych, w godz. 700 - 1500 do upływu terminu składania ofert, lub za zaliczeniem pocztowym.

W przypadku przekazania siwz  Wykonawcy na jego wniosek, opłata za jej przekazanie wynosi kwotę 20,00 złotych.

 

4. Przedmiot oraz zakres zamówienia

ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ w MIEJSCOWOŚCI  TYMIN

KOD CPV

45212000-7  roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej oraz obiektów użyteczności publicznej

45231000-5  roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45260000-7  roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne

45300000-3  roboty w zakresie instalacji budowlanych

45400000-1  roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

w szczególności:

45111200-0  roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8  roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9  roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45261210-9  wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3  kładzenie rynien

45261410-1  izolowanie dachu

45261100-5  wykonywanie konstrukcji dachowych

45262300-4  betonowanie

45262500-6  roboty murarskie

45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6  roboty izolacyjne

45330000-9  hydraulika i roboty sanitarne

45331210-1  instalowanie wentylacji

45410000-4  tynkowanie

45421100-5 instalowanie drzwi i okien

45421146-9  instalowanie sufitów podwieszonych i okładzin

45422000-1  roboty ciesielskie

45431000-7  kładzenie płytek

45442100-8  roboty malarskie

45442200-9  nakładanie powłok antykorozyjnych

 

 Opis przedmiotu zamówienia i zakres.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie/przebudowie świetlicy wiejskiej w miejscowości Tymin.

I. Roboty rozbiórkowe.

1) Rozebranie starego pokrycia budynku z płyt azbestowo-cementowych wraz z konstrukcją - 187 m2

2) Rozbiórka elementów stropów drewnianych - 126,91 m2

3) Rozebranie podłóg drewnianych - 92,648 m2

4) Rozebranie ścian z cegieł i pustaków z wywozem gruzu

II. Roboty ziemne (wykonywane koparkami, transport urobku) - 71,23 m3.

III. Fundamenty części dobudowywanej.

IV. Ściany nadziemia

1) część dobudowywana z bloczków z betonu komórkowego - 98,871 m2 (- 14,965 m2)

2) część remontowana stara - 55,108 m2

V. Strop nad parterem.

1) sklepienie płaskie (kleina) - 64,64 m2

VI. Konstrukcja i pokrycie dachu.

1) więźba dachowa o układzie jętkowym - 358,232 m2

2) pokrycie dachu blachą powlekaną trapezową - 358,232 m2

3) roboty blacharskie (obrobki, rynny dachowe z blachy, rury spustowe z blachy stalowej, włazy dachowe, bariery śniegowe)

4) izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii - 58,9 m2

5) izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej - 205,533 m2

6) podsufitka z listew drewnianych - 118,485 m2

VII. Ścianki działowe - 21,197 m2 + 18,236 m2.

VIII. Podłoża i posadzki.

1) izolacje przeciwwilgociowe z folii - 234,3 m2

2) izolacje cieplne z płyt styropianowych - 180,1 m2

3) podłoża i posadzki - 234,3 m2

4) cokoliki z płytek kamionkowych „Gres" - 164,01 m

IX. Tynki wewnętrzne i okładziny.

1) tynki zwykłe wykonywane ręcznie - 290,217 m2 (plus pozostałe roboty tynkarskie)

X. Stolarka okienna i drzwiowa (okna z PCV 01, drzwi aluminiowe: D2, D3,  D4, D5, DZ 1, DZ 2, skrzydła drzwiowe płytowe.

XI. Malowanie farbami emulsyjnymi - 275,843 m2 + 145,775 m2.

XII. Elewacje i roboty zewnętrzne.

1) schody betonowe - 1,529 m3

2) wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa - 40,061 m2 + 40,061 m2

3) ocieplenie ścian płytami styropianowymi - 218,103 m2

4) parapety zewnętrzne z blachy - 3,832 m2

5) opaski z kostki brukowej - 69,37 m2

6) obrzeża betonowe - 69,37 m

7) balustrady stalowe - 27,5 m

8) konstrukcje szkieletowe drewniane - 56,97 mb

9) podsufitka z listew drewnianych - 36,461 m2

10) humusowanie skarp z obsianiem - 101,250 m2

XIII. Roboty instalacyjne elektryczne.

1) złącze ZL-1 w. I.z. ca tablica rozdzielcza

2) wewnętrzna instalacja elektryczna

3) instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych

4) pomiary

5) przebudowa przyłącza napowietrznego nn

XIV. Roboty sanitarne.

1) wewnętrzna instalacja wodociągowa zimnej i ciepłej wody

2) wewnętrzna instalacja kanalizacyjna

3) instalacja centralnego ogrzewania

4) instalacja wentylacji mechanicznej

5) przyłącze wodociągowe

6) przyłącze kanalizacyjne

XV. Wykonanie zbiornika na ścieki o pojemności - 9,8 m3.

 

5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.

 

6. Termin wykonania zamówienia, najpóźniej do dnia 31 października 2010 r.

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełnienia.

1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, oraz nie są wykluczeni na podst. art. 24, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w myśl art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ),

W celu potwierdzenia tego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenia:

- o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. ustawy - Prawo zamówień publicznych

- o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - pzp

- o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 44 ustawy - pzp

 

2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert,

3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy dołączyć do oferty następujące dokumenty:

a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum dwa zadania polegające na: budowie, lub rozbudowie ewentualnie przebudowie budynku w technologii odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, obejmujące swym zakresem branże: ogólnobudowlaną, elektryczną, sanitarną o łącznej kubaturze każdego budynku powyżej 900,0 m3),

b) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca (minimum: koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,25-0,6 m3, sprzęt lub narzędzia do zagęszczania gruntu, spycharka, samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton, betoniarka o wymuszonym działaniu, dozownik wagowy z aktualnym świadectwem legalizacji, sprzęt ciesielski, samochód skrzyniowy, wibrator wgłębny, wibrator przyczepny, młot pneumatyczny, giętarka, mieszarka lub wiertarka wieloczynnościowa, spawarka elektryczna, gwinciarka, zgrzewarka do rur PE i do muf elektrooporowych, wciągarka mechaniczna, komplet narzędzi ślusarskich i monterskich do robót instalacyjnych),

c) wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia wraz z podaniem ich przygotowania zawodowego (w tym : minimum po jednej osobie z uprawnieniami do kierowania robotami polegającymi na: roboty ogólnobudowlane, roboty elektryczne, roboty sanitarne).

4) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dostarczyć dokumenty:

a) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty minimum 500 tysięcy złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 500 tysięcy złotych,

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.

b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

 

Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady „spełnia - nie spełnia".

 

 

 

8. Zamawiający będzie wymagał wniesienie wadium.

Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert z tym, że dowód wniesienia wadium musi być dołączony do oferty.

Wartość wadium wynosi  5 000,00 złotych.

Wadium może być wniesione w następujących formach:

- pieniądzu,

- poręczeniach bankowych,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto zamawiającego, tj. Urząd Gminy Tarnawatka, 22-604 Tarnawatka - BS Tomaszów Lubelski O/Tarnawatka nr: 23 9639 1064 2003 6400 0026 0008

 

9. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ceny oferty.

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie ich ceny:

CENA  wynosi -  100,00 %

 

11. Postępowanie nie jest poprzedzone wstępną kwalifikacją.

 

12. Ofertę w zamkniętej kopercie należy oznaczyć zgodnie z wymogami podanymi w SIWZ.

 

13. Ofertę należy dostarczyć do Urzędu Gminy Tarnawatka, pok. nr 16, w terminie do dnia 03 listopada 2009 r. do godz. 1130

 

14. Publiczne otwarcie kopert z ofertami nastąpi w dniu 03 listopada 2009 r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Tarnawatka ul. Lubelska 39, pok. nr 5.

 

15. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

16. Dopuszcza się udzielenia zamówień uzupełniających, o wartości do 10 % umowy podstawowej.

 

17. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

18. Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

 

Zamawiający

GMINA  TARNAWATKA

 

 

 

Brak załączników.

Brak informacji o zmianach.