Tarnawatka 11.09.2019 rok

IR.271.32.2019.MT

Gmina Tarnawatka 

ul. Lubelska 39

22-604 Tarnawatka

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na podstawie regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, Wójt Gminy Tarnawatka posiadający siedzibę w Tarnawatce, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, tel: (0-84) 6624710, fax: (0-84) 6624724. zaprasza do składania ofert cenowych na dostawę:

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ ZAKRESU DOSTAWY

Przedmiot zamówienia:

Dostawa wraz z montażem wyposażenia Szkoły Podstawowej w Hucie Tarnawackiej w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019 – „Aktywna tablica”

  1. OPIS PRZEDMIOTU I ZAKRESU ZAMÓWIENIA

Zakres dostawy:

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia Szkoły Podstawowej w Hucie Tarnawackiej w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019 – „Aktywna tablica”

Specyfikacja dostawy

Lp.

Wyszczególnienie

Ilość

1

  1. TABLICA INTERAKTYWNA:

  1. obszar roboczy min. 77'',

  2. powierzchnia tablicy twarda, matowa, odporna na uszkodzenia,

  3. tablica w technologii dotykowej, optycznej

  4. możliwość pracy min. dwóch osób jednocześnie,

  5. funkcja rozpoznawania gestów,

  6. tablica wyposażona powinna być w półkę na pisaki,

  7. pisanie i sterowanie komputerem przez tablicę za pomocą dołączonych pisaków i za pomocą palca, dostarczyć należy min. 2 pisaki,

  8. podłączenie do komputera przez port USB

  9. waga urządzenia maksymalnie 25 kg

  10. gwarancja producenta min. 3 lata

Niezbędne okablowanie zasilające oraz umożliwiające podłączenie komputera z zestawem

2 komplety

2

  1. PROJEKTOR KRÓTKOOGNISKOWY WRAZ Z UCHWYTEM MONTAŻOWYM:

  1. technologia LCD gwarantująca wierne odwzorowanie kolorów,

  2. siła światła min. 2 700 ANSI lumen zarówno w bieli, jak i w kolorze,

  3. rozdzielczość XGA,

  4. format zgodny z formatem oferowanej tablicy,

  5. kontrast min.10 000:1,

  6. żywotność lampy min. 5 000 godzin w trybie standard oraz min. 10 000 godzin w trybie eko2,

  7. min. 2 lata gwarancji na projektor i min. 6 miesięcy na lampę dla edukacji,

  8. min. 1 wejście cyfrowe HDMI, min. 1 wejście komputerowe D-sub 15 pin,

  9. pilot z bateriami i niezbędne okablowanie.

Niezbędne okablowanie zasilające oraz umożliwiające podłączenie komputera z zestawem

2 komplety

3

  1. ZESTAW GŁOŚNIKÓW

  1. liczba głośników min. 2 szt. w zestawie

  2. moc głośników min. 40 Wat na zestaw

  3. napięcie zasilania 230 V AC

  4. preferowana drewniana obudowa

Niezbędne okablowanie zasilające oraz umożliwiające podłączenie komputera z zestawem

2 komplety

Wspólny słownik zamówień (CPV):

32.32.20.00-6 – Urządzenia multimedialne

38.65.21.00-1 – Projektory

32.34.24.12-3 – Głośniki

  1. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

Szczegółowe wymagania stawiane wykonawcy określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego

  1. OFERTY CZĘŚCIOWE

Nie ma możliwości składania ofert cenowych częściowych

  1. OFERTY WARIANTOWE

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin wykonania zamówienia – do 30.09.2019 rok

  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA

7.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

7.2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2)

  2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (zał. Nr 3)

7.3. Ocena spełnienia warunków

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.

  1. DOKUMENTY KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2)

  2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (zał. Nr 3)

  1. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać na adres Gmina Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka z dopiskiem: Dostawa wraz z montażem wyposażenia Szkoły Podstawowej w Hucie Tarnawackiej w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019 – „Aktywna tablica” w pokoju nr 16 (sekretariat) w terminie do 19.09.2019 rok do godziny 12 00. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Tarnawatka ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka w pokoju nr 5 w dniu 19.09.2019 rok o godzinie 12 10.

  1. KRYTERIA WYBORU OFERT

Wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, która będzie spełniała wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Termin związania ofertą wynosi 7 dni (siedem dni) od terminu składania ofert

  1. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

  1. W postępowaniu o udzieleniu zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy przekazują drogą elektroniczną

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem – Dostawa wraz z montażem wyposażenia Szkoły Podstawowej w Hucie Tarnawackiej w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019 – „Aktywna tablica”

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytanie ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udziela wyjaśnień na każde zapytanie.

  2. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest Pan Marek Tyrka, inspektor do spraw projektów europejskich i zamówień publicznych, tel: (0-84) 662 47 10 w 46, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 00 do 15 00

  3. Nie przewiduje się organizowania spotkania z Wykonawcami.

Wójt

Piotr Pasieczny

Załączniki:

  1. Zał. Nr 1 – Formularz oferty

  2. Zał. Nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  3. Zał. Nr 3 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

  4. Zał. Nr 4 – Wzór umowy

 

 

Protokół z otwarcia ofert

 

 

 

Brak załączników.

Brak informacji o zmianach.