Tarnawatka dnia 2009-12-17

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

 

1. Zamawiający

 GMINA TARNAWATKA

 

posiadający siedzibę w Tarnawatce, przy ul. Lubelskiej 39

22-604 Tarnawatka, tel. /fax. (0-84) 662 47 24

 

2. Tryb zamówienia

Na podst. art. 39 i 40 ust. 1. oraz art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE

(postępowanie poniżej progu określonego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. o wartości nie przekraczającej 5 150 000 euro, prowadzone jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych).

W sprawach nie uregulowanych ustawą Pzp stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

 

3. Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.tarnawatka.bip.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać też w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, w dniach roboczych, w godz.   700 - 1500  do upływu terminu składania ofert, lub za zaliczeniem pocztowym.

W przypadku przekazania siwz Wykonawcy na jego wniosek, opłata za jej przekazanie wynosi kwotę 20,00 złotych.

 

4. Określenie przedmiotu oraz zakres zamówienia.

4. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą: „Rozbudowa/przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tymin".

 

Projekt ma być współfinansowany ze środków unijnych - „Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013".

Działanie: Odnowa i rozwój wsi.

 

 4. 2. Przedmiot i zakres zamówienia.

 

ROZBUDOWA / PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ  w MIEJSCOWOŚCI  TYMIN

 

KOD CPV

45212000-7 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej oraz obiektów użyteczności publicznej

45231000-5 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45260000-7 roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne

45300000-3 roboty w zakresie instalacji budowlanych

45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych w szczególności:

45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45261210-9 wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 kładzenie rynien

45261410-1 izolowanie dachu

45261100-5 wykonywanie konstrukcji dachowych

4562300-4 betonowanie

45262500-6 roboty murarskie

45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 roboty izolacyjne

45330000-9 hydraulika i roboty sanitarne

45331210-1 instalowanie wentylacji

45410000-4 tynkowanie

45421100-5 instalowanie drzwi i okien

45421146-9 instalowanie sufitów podwieszonych i okładzin

45422000-1 roboty ciesielskie

45431000-7 kładzenie płytek

45442100-8 roboty malarskie

45442200-9 nakładanie powłok antykorozyjnych

 

Opis przedmiotu zamówienia i zakres.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie/przebudowie świetlicy wiejskiej w miejscowości Tymin.

I. Roboty rozbiórkowe.

1) Rozebranie starego pokrycia budynku z płyt azbestowo-cementowych wraz z konstrukcją  - 187 m2

2) Rozbiórka elementów stropów drewnianych - 126,91 m2

3) Rozebranie podłóg drewnianych - 92,648 m2

4) Rozebranie ścian z cegieł i pustaków z wywozem gruzu

II. Roboty ziemne (wykonywane koparkami, transport urobku) - 71,23 m2

III. Fundamenty części dobudowywanej.

IV. Ściany nadziemia

1) część dobudowywana z bloczków z betonu komórkowego - 98,871 m2 (-14,965 m2)

2) część remontowana stara - 55,108 m2

V. Strop nad parterem.

1) sklepienie płaskie (kleina) - 64,64 m2

VI. Konstrukcja i pokrycie dachu.

1) więźba dachowa o układzie jętkowym - 358,232 m2

2) pokrycie dachu blachą powlekaną trapezową - 358,232 m2

3) roboty blacharskie (obróbki, rynny dachowe z blachy, rury spustowe z blachy stalowej, włazy dachowe, bariery śniegowe)

4) izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii - 58,9 m2

5) izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej - 205,533 m2

6) podsufitka z listew drewnianych - 118, 485 m2

VII. Ścianki działowe - 21,197 m2 + 18,236 m2

VIII. Podłoża i posadzki.

1) izolacje przeciwwilgociowe z folii - 234,3 m2

2) izolacje cieplne z płyt styropianowych - 180,1 m2

3) podłoża i posadzki - 234,3 m2

4) cokoliki z płytek kamionkowych „Gres" - 164,01 m

IX. Tynki wewnętrzne i okładziny.

1) tynki zwykłe wykonywanie ręcznie - 290,217 m2 (plus pozostałe roboty tynkarskie)

X. Stolarka okienna i drzwiowa (okna z PCV 01, drzwi aluminiowe: D2, D3, D4, D5, DZ 1, DZ 2, skrzydła drzwiowe płytowe).

XI. Malowanie farbami emulsyjnymi - 275,843 m2 + 145, 775 m2

XII. Elewacje i roboty zewnętrzne.

1) schody betonowe - 1,529 m3

2) wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa - 40,061 m2 + 40,061 m2

3) ocieplenie ścian płytami styropianowymi - 218,103 m2

4) parapety zewnętrzne z blachy - 3,832 m2

5) opaski z kostki brukowej - 69,37 m 2

6) obrzeża betonowe - 69,37 m

7) balustrady stalowe - 27,5 m

8) konstrukcje szkieletowe drewniane - 56,97 mb

9) podsufitka z listew drewnianych - 36,461 m2

10) humusowanie skarp z obsianiem - 101,250 m2

XIII. Roboty instalacyjne elektryczne.

1) złącze ZL-1 w. I.z. ca tablica rozdzielcza

2) wewnętrzna instalacja elektryczna

3) instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych

4) pomiary

5) przebudowa przyłącza napowietrznego nn

XIV. Roboty sanitarne.

1) wewnętrzna instalacja wodociągowa zimnej i ciepłej wody

2) wewnętrzna instalacja kanalizacyjna

3) instalacja centralnego ogrzewania

4) instalacja wentylacji mechanicznej

5) przyłącze wodociągowe

6) przyłącze kanalizacyjne

XV. Wykonanie zbiornika na ścieki o pojemności - 9,8 m3.

 

5. Nie ma możliwości składania ofert częściowych.

 

6. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.

 

7. Termin wykonania zamówienia, najpóźniej do dnia 31 października 2010 r.

 

8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełnienia.

1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, oraz nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24, oraz spełniają warunki udziału  w postępowaniu w myśl art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ).

W celu potwierdzenia tego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie:

- o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. ustawy - Prawo zamówień publicznych

- o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - pzp

- o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 44 ustawy - pzp

 

2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu.

W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

c) Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega  z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24                 ust. 1 pkt 9 prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy dołączyć do oferty następujące dokumenty:

a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum dwa zadania polegające na: budowie lub rozbudowie ewentualnie przebudowie budynku w technologii odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, obejmujące swym zakresem branże: ogólnobudowlaną , elektryczną, sanitarną  o łącznej kubaturze każdego budynku powyżej 900,0 m3).

b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ( minimum: koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,25 - 0,6 m3, sprzęt lub narzędzia do zagęszczania gruntu, spycharka, samochód samowyładowczy  o ładowności min. 5 ton, betoniarka o wymuszonym działaniu, dozownik wagowy z aktualnym świadectwem legalizacji, sprzęt ciesielski, samochód skrzyniowy, wibrator wgłębny, wibrator przyczepny, młot pneumatyczny, giętarka, mieszarka lub wiertarka wieloczynnościowa, spawarka elektryczna, gwinciarka, zgrzewarka do rur PE i do muf elektrooporowych, wciągarka mechaniczna, komplet narzędzi ślusarskich i monterskich do robót instalacyjnych),

c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w podpunkcie b), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

d) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

e) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w tym: minimum po jednej osobie  z uprawnieniami do kierowania robotami polegającymi na: branża ogólnobudowlana, branża  elektryczna, branża sanitarna).

f) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w podpunkcie e) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (osoby wymienione w ofercie powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578), a także aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty).

4) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dostarczyć dokumenty:

a) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty minimum 300 000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 300 000,00 złotych.

 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń, o których mowa w pkt 6 a. specyfikacji.

 

8 a. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.     

1) Wypełniony druk Oferty, sporządzony na podst. wzoru, załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

2) Kosztorys Ofertowy, zał. Nr 2 do SIWZ.

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7) Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty wymienione w ppkt. od 3) do 8) - składa każdy z wykonawców oddzielnie.

 

9) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum dwa zadania polegające na: budowie ewentualnie przebudowie budynku w technologii odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, obejmujące swym zakresem branże: ogólnobudowlaną, elektryczną, sanitarną - o łącznej kubaturze każdego budynku powyżej 900,0 m3).

 

10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (minimum: koparka podsiębierna, o poj. łyżki 0,25 - 0,6 m3, sprzęt lub narzędzia do zagęszczania gruntu, spycharka, samochód samowyładowczy o ładowności minimum 5 ton, betoniarka o wymuszonym działaniu, dozownik wagowy z aktualnym świadectwem legalizacji, sprzęt ciesielski, samochód skrzyniowy, wibrator wgłębny, wibrator przyczepny, młot pneumatyczny, giętarka, zgrzewarka do rur PE i do muf elektrooporowych, wciągarka mechaniczna, komplet narzędzi ślusarskich i monterskich do robót instalacyjnych).

       Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w potencjałem technicznym, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia.

 

11) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

 

12) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia wraz  z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia,  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W tym: kierownik budowy (kierownik robót) posiadający uprawnienia budowlane, zrzeszony we właściwej izbie inżynierów budownictwa - minimum 1 osoba. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót ogólnobudowlanych.  A także wykaz osób uprawnionych do kierowania robotami elektrycznymi i sanitarnymi.

Do w/w wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia.

W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz.

13) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty minimum 300 000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych na rachunku lub zdolnością kredytową, w wysokości co najmniej  300 000,00 złotych. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

 

14) Polisa, lub inny dokument poświadczający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 300 000,00 złotych.

 

W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

 

          Wszystkie złożone dokumenty powinny być aktualne, mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

 

         Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady „spełnia - nie spełnia".

 

9. Zamawiający będzie wymagał wniesienie wadium.

Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert z tym, że dowód wniesienia wadium musi być dołączony do oferty.

Wartość wadium wynosi  5 000,00 złotych.

Wadium może być wniesione w następujących formach:

- pieniądzu,

- poręczeniach bankowych,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto zamawiającego, tj. Urząd Gminy Tarnawatka, 22-604 Tarnawatka - BS Tomaszów Lubelski O/Tarnawatka nr: 23 9639 1064 2003 6400 0026 0008

 

10. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ceny oferty.

 

11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie ich ceny:

CENA  wynosi -  100,00 %

 

12. Postępowanie nie jest poprzedzone wstępną kwalifikacją.

 

13. Ofertę w zamkniętej kopercie należy oznaczyć zgodnie z wymogami podanymi w SIWZ.

 

14. Ofertę należy dostarczyć do Urzędu Gminy Tarnawatka, pok. nr 16, w terminie do dnia 12 stycznia 2010 r. do godz. 1130

 

15. Publiczne otwarcie kopert z ofertami nastąpi w dniu 12 stycznia 2010 r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Tarnawatka ul. Lubelska 39, pok. nr 5.

 

16. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

17. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 10 % wartości umowy podstawowej..

 

18. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

19. Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

 

 

 

Zamawiający

 

GMINA  TARNAWATKA

 

 

 

 

 

Brak załączników.

Brak informacji o zmianach.