Tarnawatka: Budowa dróg gminnych: ulic Ogrodowej wraz z łącznikiem z drogą powiatową nr 3504L, Nowej, Sadowej i Spokojnej w miejscowości Tarnawatka-Tartak
Numer ogłoszenia: 58918 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tarnawatka , ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, tel. 0-84 662-47-10, faks 0-84 662-47-24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnawatka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREĹšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych: ulic Ogrodowej wraz z łącznikiem z drogą powiatową nr 3504L, Nowej, Sadowej i Spokojnej w miejscowości Tarnawatka-Tartak.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu budowlanego pod nazwą: Budowa dróg gminnych: ulic Ogrodowej wraz z łącznikiem z drogą powiatową nr 3504L, Nowej, Sadowej i Spokojnej w miejscowości Tarnawatka-Tartak 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45233140-2 - Roboty drogowe 45111000-0 - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 45111000-8 - Roboty ziemne 45233100-0 - Krawężniki betonowe 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45233222-1 - Chodnik z brukowej kostki betonowej 34996000-5 - Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych 45233000-9 - Nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna 34992200-9 - Oznakowanie pionowe 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45231300-8 - Roboty w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne 45314310-7 - układanie kabli 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: Budowa dróg gminnych: ulic Ogrodowej wraz z łącznikiem z drogą powiatową nr 3504L, Nowej, Sadowej i Spokojnej w miejscowości Tarnawatka-Tartak I. Budowa drogi gminnej: ulicy Ogrodowej wraz z łącznikiem ulic Ogrodowej i Leśnej w miejscowości Tarnawatka-Tartak 1) Roboty przygotowawcze a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,641 km b) Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20cm na podsypce piaskowej w km 0+011 - 40,000m c) Rozebranie chodników z kostki brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej w km 0+011 - 30,000m2 d) Ustawienie obrzeży betonowych (z odzysku) o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - po wykonaniu nawierzchni ul. Ogrodowej - 28,000m e) Ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm (z odzysku) na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, po wykonaniu nawierzchni ul. Ogrodowej - 21,000m2 f) Transport prefabrykatów bet.samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odl.do 1km - 0,684m3 g) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1m3 (studnie kanalizacji sanitarnej, zawór wody) - 2,200m3 2) Roboty ziemne a) Wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5m ze skarpami o szerokości dna do 1,5m w gruncie kat.III - wykonane ręcznie z przerzutem porzecznym - 108,050m3 b) Wykopy oraz przekopy o głęb.do 3,0m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,25-0,60m3 w gr.kat.III-IV - 252,100m3 c) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,60m3 w gr.kat.III-IV z transp.urobku na odl.do 1km sam.samowyład. z wbudowaniem nasypu - 146,250m3 d) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,60m3 w gr.kat.III-IV z transp.urobku na odl.do 1km samochodami samowyładowczymi - odkład - ul. Nowa - 796,200m3 e) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys.do 3,0m spycharkami w gruncie kat.III - 506,400m3 3) Podbudowa a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat.II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 3678,350m2 b) Warstwy odsączające wykonywane i zagęszczane mechanicznie o gr. 10cm - 3678,350 c) Podbudowy betonowe w-wa dolna z betonu B-10 gr. 20cm pielęgnowane piaskiem i wodą - 3678,350m2 d) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie gr. 8cm - 3678,350m2 4) Ĺšcieżka rowerowa a) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 1306,000m b) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce paskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 611,100m c) Warstwy podsypkowe cementowo-piaskowe zagęszczane ręcznie o gr. 10cm pod ścieżkę rowerową - 845,900m2 d) Ĺšcieżka rowerowa z kostki brukowej betonowej o gr. 6cm na wykonanej uprzednio podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (w tym 20% kostka kolorowa) - 845,900m2 5) Roboty nawierzchniowe a) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3cm (warstwa wiążąca) - 3678,350m2 b) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) - 3678,350m2 6) Zjazdy a) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,25m3 w gr.kat.III z transportem urobku na odl.do 1km sam.samowyład - 158,000m3 b) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat.II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zjazdów - 604,900m2 c) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie gr. 20cm pod zjazdy z kostki brukowej - 282,900m2 d) Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 282,900m2 e) Krawężniki kamienne wtopione (oporniki) w wymiarach 12x20cm bez ław na podsypce piaskowej - 282,900m f) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 282,900m g) Nawierzchnia z kamienia tłuczonego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20cm na zjazdach bez chodnika - 303,000m2 7) Przepust a) Wykopy oraz przekopy o głęb. 3,0m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,25-0,60m3 w gr.kat.III-IV - pod przepust w km 0+003 - 4,800m3 b) Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - 1,800m3 c) Przepustu rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 50cm - 12,000m d) Przepusty rurowe pod zjazdami - kołnierzowe zakończenie rur betonowych o średnicy 50cm - 2,000m e) Ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli inżynieryjnych przy wys.zasypania do 4,0m wraz z dostarczeniem ziemi, zagęszczanie ręczne, grunt kat.III - 2,400m3 f) Ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów przy 1m3 ziemi na 1m wykopu, gr.kat.III - 2,400m3 8) Roboty wykończeniowe a) Plantowanie (obrabianie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat.I-III - 1481,300m2 b) Plantowanie (obrabianie na czysto) skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruntach kat.I-III - 366,450m2 9) Oznakowanie a) Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 25,000szt. b) Pionowe znaki drogowe - znaki ostrzegawcze o pow.ponad 0,3m2 - 6,000szt. c) Pionowe znaki drogowe - znaki informacyjne o pow.do 0,3m2 - 20,000szt. d) Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane ręcznie - 39,170m2 II. Budowa dróg gminnych: ulicy Nowej, ulicy Sadowej w miejscowości Tarnawatka-Tartak 1. Roboty przygotowawcze a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,654km b) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1m3 - 0,200m3 2. Roboty ziemne a) Wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5m ze skarpami o szer.dna do 1,5m w gruncie kat.III - z ręcznym przerzutem poprzecznym - 57,000m3 b) Wykopy oraz przekopy o głęb.do 3,0m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,25-0,60m3 w gr.kat.III-IV z przerzutem poprzecznym - 128,950m3 c) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,60m3 w gr.kat.III-IV z transp.urobku na odl.do 1km sam.samowyład.z wbudowaniem w nasyp - 635,400m3 d) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,60m3 w gr.kat.III-IV z transp.urobku na odl.do 1km sam.samowyład. - dokop - 1164,650m3 e) Dodatek za każdy rozpoczęty 1km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat.gr.I-IV) - 1164,650m3 f) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys.do 3,0m spycharkami w gruncie kat.III - 1986,000m3 3. Przepust a) Wykopy oraz przekopy o głęb.do 3,0m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,25-0,60m3 w gr.kat.III-IV - wykop pod przepust i ścianki czołowe - 15,180m3 b) Wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur śr. 60cm - 8,000m c) Obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych - 1,920m3 d) Ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli inżynieryjnych przy wys.zasypania do m wraz z dostarczeniem ziemi, zagęszczenie ręczne, grunt kat.III - 7,590m3 e) Ręczne rozplantowanie nadmiaru ziemi wydobytej z wykopów przy 1m3 ziemi na 1m wykopu, grunt kat.III - 7,590m3 f) Wykopy oraz przekopy o głęb.do 3,0m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,25-0,60m3 w gr.kat.III-IV wykonanie rowu do i odpływowego od przepustu - 20,000m3 g) Brukowanie wlotu i wylotu kostką brukową gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej - 6,800m2 4. Podbudowa a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat.II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2708,100m2 b) Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr. 10cm - 2708,100m2 c) Podbudowa betonowa (w-wa dolna) z betonu B-10 gr. 20cm pielęgnowane piaskiem i wodą - 2708,100m2 d) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie gr. 8cm - 2770,040m2 5. Nawierzchnia a) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3cm (warstwa wyrównawczo-wzmacniająca) - 2699,670m2 b) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) - 2422,300m2 c) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm (warstwa ścieralna) - 706,500m2 6. Ĺšcieżka rowerowa a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat.II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ścieżki rowerowej - 434,050m2 b) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 339,500m c) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 311,500m d) Warstwy podsypkowe cementowo-piaskowe zagęszczane ręcznie o gr. 10cm pod ścieżkę rowerową - 434,050m2 e) Ĺšcieżka rowerowa z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na uprzednio wykonanej podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin pisakiem (w tym 20% kostka kolorowa) - 434,050m2 7. Zjazdy a) Roboty ziemne przy korycie pod zjazdy wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,25m3 w gr.kat.III z transp.urobku na odl.do 1km sam.samowyład. z wbudowaniem w nasyp - 30,000m3 b) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,25m3 w gr.kat.III z trans.urobku na odl.do 1km sam.samowyład. - dokop - 75,000m3 c) Dodatek za każdy rozp. 1km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogacg o nawierzchni utwardzonej (kat.gr.I-IV) - 75,000m3 d) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys.do 3,0m spycharkami w gruncie kat.III - 105,000m3 e) Przepusty rurowe pod zjazdami - łąwy fundamentowe żwirowe gr. 20cm - 2,100m3 f) Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 50cm - 15,000m g) Przepusty rurowe pod zjazdami - kołnierzowe zakończenia rur betonowych o średnicy 50cm - 6,000m h) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat.II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zjazdów - 437,000m2 i) Krawężniki kamienne wtopione (oporniki) o wymiarach 12x20cm bez ław na podsypce piaskowej - 105,000m j) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 207,600m k) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie gr. 20cm - 437,000m2 l) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm (kolorowa) na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 437,000m2 8. Utwardzenie poboczy - ulica Sadowa a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat.II-IV pod utwardzenie poboczy - 260,350m2 b) Utwardzenie poboczy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie gr. 15cm - 260,350m2 9. Roboty wykończeniowe a) Plantowanie (obrabianie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat.I-III - 2263,550m2 b) Plantowanie (obrabianie na czysto) skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruntach kat.IV - 376,800m2 10. Oznakowanie a) Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 25,000szt. b) Pionowe znaki drogowe - znaki informacyjne o pow.do 0,3m2 - 22,000szt. c) Pionowe znaki drogowe - znaki ostrzegawcze i informacyjne o pow.ponad 0,3m2 - 11,000szt. d) Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane ręcznie - 40,000m2 e) Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 1m 24kg - 24,000m III. Budowa ul. Ogrodowej i Nowej w m. Tarnawatka-Tartak, gm. Tarnawatka - Branża sanitarna - Budowa kanalizacji deszczowej z separatorem ropopochodnych 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze oraz ziemne a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 1,1951km b) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20cm za pomocą spycharek - 1526,7150m2 c) Wykopy oraz przekopy wyk.na odkład koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0,15m3 w gr.kat.III - 2929,8395m3 d) Wykopy liniowe szer.0,8-2,5m o głębokości do 3,0m o ścianach pionowych z ręcznym wydobyciem urobku w gruntach suchych kat.III-IV - 10% robót - 325,5377m3 e) Ażurowe umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) w gruntach suchych, wykopy o głębokości do 3,0m - dodatek za każdy dalszy rozpoczęty 1m szerokości ponad 1m w gruncie kat.III-IV - 3377,9490m2 f) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 30cm (analogia) - 425,0535m3 g) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich - osypka kanałów gr. 30cm (analogia) - 401,5756m3Przewierty o długości do 20m maszyną do wierceń poziomych WP 30/60 rurami o śr. 300-600mm w gruntach kat.III-IV - 10,0000m h) Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych , rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym spycharkami (gr.warstwy w stanie luźnym 30cm) - kat.gr.III-IV - do projektowanej rzędnej podbudowy drogi - 90% robót - 1967,4386 i) Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 0,8-2,5m i głębokości do 3,0m w gr.kat.III-IV - do projektowanej rzędnej podbudowy drogi - 10% ręcznie - 218,6043m3 j) Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, grunty spoiste kat.III-IV - zagęszczenie wykopów ręcznie - 218,6043m3 k) Rozścielenie ziemi urodzajnej (humusu) spycharką na terenie płąskim - 305,3430m3 2. Roboty montażowe - kanalizacja deszczowa a) Montaż systemowych studni włazowych z rur strukturalnych (karbowanych) dwuściennych z PVC-U o średnicy 1094 na 1000mm klasy SN4 - 43,0000stud. b) Pierścień żelbetowy odciążający PO-223 na 123 gr. 25cm na studnię rewizyjną, fi 1125 na 1000mm - 43,0000kpl. c) Uzupełnienie wyposażenia studni fi 1000 rewizyjną - płyta nastropowe PPG-180 na 60 i płyta pokrywowa pełna fi 144 gr. 13cm z włazem kanałowym fi 600mmm D400 z ryglami - 43,0000kpl. d) Układanie mieszanki betonowej w konstrukcjach - transport japonkami, ławy, wypełnianie kinety studni betonem B-7,5 - 6,4500m3 e) Kanały z strukturalnych dwuściennych PEHD o średnicy 226 na 200mm klasy SN8, łączonych na wcisk - przykanaliki - 192,6000m f) Kanały z strukturalnych dwuściennych PEHD o średnicy 341 na 300mm klasy SN8, łączonych na wcisk - 673,6000m g) Kanały z strukturalnych dwuściennych PEHD o średnicy 455 na 400mm klasy SN8, łączonych na wcisk- 328,9000m h) Studzienki ściekowe uliczne prefabrykowane z rur strukturalnych (karbowanych) dwuściennych z PVC-U o średnicy 655 na 600mmm klasy SN4 z wspawanymi na sztywno króćcami z rur PVC-U 219,5 na 200mmm oraz osadnikami piasku h=0,8m bez syfonu, Hc=2,05m wraz z pierścieniem odciążającym PO-130 na 70 na 20, teleskopowym adapterem do włazów, żelbetowym adapterem do wpustów osadnikowych oraz płytą pokrywową pełną PP-96 na 12 - 58,0000szt. i) Próba wodna szczelności sieci wodociągowych z rur typu HOBAS, PCW, PVC, PE, PEHD o śr. 200mm - 0,9630próba j) Próba wodna szczelności sieci wodociągowych z rur typu HOBAS, PCW, PVC, PE, PEHD o śr. 300mm - 03,3680próba k) Próba wodna szczelności sieci wodociągowych z rur typu HOBAS, PCW, PVC, PE, PEHD o śr. 400mm - 1,6445próba l) Przygotowanie ręczne zbrojenia o śr.stali pow. 8 do 14mm - konstrukcje proste - zbrojenie płyty zbierającej wpustów w25,2, w29.3, w31.1, w31.2 - 0,0074tony m) Montaż zbrojenia łąw i płyt fundamentowych o śr.stali pow. 8 do 14mm - zbrojenie płyty zbierającej wpustów w25.2, w29.3, w31.1, w31.2 - 0,0074tony n) Układanie mieszanki betonowej w konstrukcjach - ławy fundamentowe, bloki oporowe - transport mieszanki betonowej japonkami - wylewanie płyty zbierającej wpustów w25.2, w29.3, w31.1, w31.2 - 0,9600m3 o) Montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych typ lekki, element o rozpiętości 4m - 20,0000kpl. p) Montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów, element o rozpiętości 4m - 5,0000kpl. q) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 1,1951km 3. Roboty montażowe - separator ropopochodnych a) Separator ropopochodnych koalescencyjny lamel owy z auto-zamknięciem, z obejściem burzowym 5-krotnym, zintegrowany z osadnikiem, wykonany z polietylenu PE-HD typu MAKOH-PE-20 na 100-2 o następujących parametrach: Qn=35dm3 na s; Qmax=175dm3 na s; poj.osdnika 3,5m3; Ĺšrednica zbiornika - Dz 1900mm; Wysokość dna wylotu - B=2680mm; Ĺšrednica wlotu, wylotu - 400mm - 1kpl. b) Wykonanie płyty betonowej stabilizującej gr. 20cm z betonu B-25 pod separator - 0,9126m3 4. Wylot do stawu a) Wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z brzegu w wyładunkiem ręcznym przy wys.burt do 0,1-1,5m - otoczaki - 0,5000m3 b) Umocnienia U-2 z płyt betonowych chodnikowych przy przepustach P-2 śr. 60cm przy minimalnej długości umocnień - ułożenie płyt YOMB - 8,0000szt. c) Obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 43,9000m2 d) Studzienki połączeniowe drenażowe w dnie wykopu śr. 500mm - 1,0000szt. e) Drenaż rurowy dwurzędowy w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym - rura drenarska PVC 80 z otworami 1,5x5mm - 10,0000m f) Pompowanie wody z wykopu - 50m-g g) Wąż parciany fi 75 do odprowadzania wody z wykopów - 80m IV. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego ulicy Ogrodowej w miejscowości Tarnawatka-Tartak 1. Oświetlenie uliczne a) Kopanie rowów dla kabli, ręcznie, grunt kategorii III - 210,560m3 b) Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, szerokość do 0,4m - 658,000m c) Zasypanie rowów dla kabli, ręcznie, grunt kategorii III - 157,920m3 d) Ułożenie rur osłonowych PVC do Fi 140mm - 173,000m e) Układanie kabli w rowach kablowych - ręcznie, kabel do 1,kg na m, przykrycie folią - 485,000m f) Układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych, kabel do 1,0kg na m - 225,000m g) Obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, kabel 4 żyłowy do 50mm2 - 32,000szt. h) Badanie linii kablowej średniego napięcia, niskiego napięcia i sterowniczej, kabel n.n. 4-żyłowy - 16,000odcinków i) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych, słup do 300kg, stalowy - 16,000szt. j) Montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych, na słupie, wysięgnik do 15kg - 16,000st. k) Montaż przewodów do opraw oświetleniowych, wciąganych w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, wysokość latarń do 10m, przewody kabelkowe - 16,000kpl. l) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - 16,000szt. m) Układanie uziomów w rowach kablowych - 42,000m n) Mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych, kategoria gruntu III - 42,000m o) Badania i pomiary uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność zerowania, pomiar pierwszy - 1,000szt. p) Badania i pomiary uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność zerowania, pomiar każdy następny - 15,000szt. q) Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego n.n., obwód 1-fazowy - 21,000pomiar r) Urządzenia rozdzielcze (zestawy) na fundamentach, masa do 20kg na fundamencie prefabrykowanym - 1,000szt. s) Inwentaryzacja - 1,000kpl. V. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego ulicy Nowej, Sadowej oraz Spokojnej w miejscowości Tarnawatka-Tartak 1. Oświetlenie uliczne a) Kopanie rowów dla kabli, ręcznie, grunt kategorii III - 280,320m3 b) Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, szerokość do 0,4m - 876,000m c) Zasypanie rowów dla kabli, ręcznie, grunt kategorii III - 210,240m3 d) Przewiert sterowany - 17,000m e) Ułożenie rur osłonowych PVC do Fi 140mm - 238,000m f) Układanie kabli w rowach kablowych - ręcznie, kabel do 1,0kg na m, przykrycie folią - 638,000m g) Układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych, kabel do 1,0kg na m - 322,00m h) Obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, kabel 4-żyłowy do 50mm2 - 42,000szt. i) Badanie linii kablowych średniego napięcia, niskiego napięcia i sterowniczej, kabel n.n. 4-żyłowy - 21,000odcinek j) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych, słup do 300kg stalowy - 21,000szt. k) Montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych na słupie, wysięgnik do 15kg - 21,000szt. l) Montaż przewodów do opraw oświetleniowych, wciąganych w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, wysokość latarń do 10m, przewody kabelkowe - 21,000kpl m) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - 21,000szt. n) Układanie uziomów w rowach kablowych - 48,000m o) Mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych, kategoria gruntu III - 48,000m p) Badanie i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność zerowania - pomiar pierwszy - 1,000szt. q) Badanie i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność zerowania - pomiar każdy następny - 20,000szt. r) Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 1-fazowy - 21,000pomiar s) Urządzenia rozdzielcze (zestawy) na fundamentach, masa do 20kg na fundamencie - 1,000szt. t) Inwentaryzacja - 1000kpl. 2. Wykonanie obostrzeń słup nr 29 a) Montaż mostków, rozłącznych, przewód do 70mm2 - 2,000szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają projekty budowlano-wykonawcze, przedmiary robót, oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część SIWZ. Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany z materiałów i surowców własnych wykonawcy. Materiały i surowce, o których mowa powyżej muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom oraz dokumentacji projektowej, co do jakości (w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Na każde żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty zgodności lub aprobaty techniczne. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokładnego wytyczenia lokalizacji planowanych do realizacji obiektów, trasy: wykonawca na własny koszt musi przed przystąpieniem do robót ziemnych dokonać ich wytyczenia udziałem specjalistycznej jednostki geodezyjnej. Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjne zrealizowanego zadania. Uwaga ! Wskazane przez Zamawiającego nazwy wyrobów gotowych przeznaczonych do wbudowania w ramach realizacji zamówienia, w szczególności z podaniem nazwy, symbolu, nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, stanowią przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych i dokumentacji projektowej i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Warunki dopuszczenia rozwiązań równoważnych określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacja projektowa. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ (i załącznikach). Gdziekolwiek powołane są konkretne normy, przepisy lub rozwiązania materiałowe, które spełniać mają: materiały, sprzęt i inne dostarczone w ramach wykonania zamówienia towary, oraz roboty stanowiące przedmiot zamówienia, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania norm i przepisów, o ile w dokumentach nie postanowiono inaczej. Mogą być również stosowane inne odpowiednie normy i przepisy zapewniające zasadniczo równy lub wyższy poziom wykonania, pod warunkiem wcześniejszej ich akceptacji przez Zamawiającego. Rozwiązania sprzętowe - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, w tym związane z wykorzystywanym dla realizacji zamówienia sprzętem. Warunki dopuszczenia rozwiązań równoważnych określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacja projektowa (w zakresie użycia zasobów sprzętowych). Wszelkie stosowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne wymagają ich pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego. Oferta musi uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również usługi towarzyszące inwestycji jak: badania, ekspertyzy, sprawdzenia, powykonawczą geodezyjną inwentaryzację itp. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego i jego przedstawicieli, a także zgodnie z udzielonymi pozwoleniami na budowę oraz zgodnie z wszelkimi wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym wykonawstwem lub nieprzestrzeganiem przepisów. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych na teren budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy, zapewnić na terenie budowy oraz terenach przyległych do placu budowy, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należyty ład, porządek, przestrzegania przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren i przywrócić go do stanu sprzed inwestycji. Wykonawca zabezpieczy zakres prac związany z kompleksową obsługą geodezyjną budowy przez uprawnionego geodetę oraz wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Czynności związane z pracami geodezyjno-pomiarowymi wykonawca musi wkalkulować w cenę składanej oferty. 3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom W przypadku podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw (firm) takich podwykonawców. 2) Zamawiający zastrzega, że kluczowe części niniejszego zamówienia polegające na pracach związanych z przygotowaniem podłoża, osadzeniem obrzeży i krawężników i ułożeniem nawierzchni dróg muszą zostać wykonane osobiście przez wykonawcę. 3) Zastrzeżenie to nie jest skuteczne w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. 4) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu - zapisy znajdują się w załączniku Nr 3 Wzór umowy. 5) Wykonawca bezwzględnie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu każdej umowy o podwykonawstwo (wraz z każdą ich zmianą), których przedmiotem są dostawy, usługi lub roboty budowlane, bez względu na ich wartość, przedmiot lub zakres prac. 6) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 7) Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 8) Zamawiający, w terminie 14 dni zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane: a) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ b) gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż określony w pkt 7 powyżej. 9) Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie wskazanym w pkt 8 powyżej uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 10) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 11) Zamawiający, w terminie 14 dni zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadkach, o których mowa w pkt 8 powyżej. 12) Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 14 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 13) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, bez względu na wartość takiej umowy (Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca ma bezwzględny obowiązek przedkładania Zamawiającemu każdej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi). 14) W przypadku, o którym mowa w pkt 13 powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej. 15) postanowienia pkt 6 - 14 powyżej stosuje się odpowiednio do zmian umowy o podwykonawstwo. Przez umowę o podwykonawstwo należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami 4. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z Wykonawcami, ze względu na ewentualne mogące wystąpić rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektowo-wykonawczą (które są podstawą do ustalenia ceny ) a przedmiarami robót. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobyli na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nie większej niż 20,00% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-0, 45.11.10.00-8, 45.23.31.00-0, 45.23.31.62-2, 45.23.32.22-1, 34.99.60.00-5, 45.23.30.00-9, 34.99.22.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8, 45.23.14.00-9, 45.31.11.00-1, 31.52.72.00-8, 45.31.43.10-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ustawy - Pzp, Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 1. Kwota wadium wynosi 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z, późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim Oddział w Tarnawatce nr: 23 9639 1064 2003 6400 0026 0008 z dopiskiem - Budowa dróg gminnych: ulic Ogrodowej wraz z łącznikiem z drogą powiatową nr 3504L, Nowej, Sadowej i Spokojnej w miejscowości Tarnawatka-Tartak. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w formie powinno być wystawione na zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Pzp. 14. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 15. Warunki zwrotu i utraty wadium reguluje ustawa - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Tym samym wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A.W zakresie budowy dróg; wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień dotyczących robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub placów manewrowych lub parkingów, o zbliżonym zakresie robót i wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł za każde zamówienie oraz o sumie powierzchni budowanych rozbudowywanych lub przebudowywanych dróg, placów manewrowych lub parkingów, nie mniejszej jak 5000 m2 z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone A.1.Dowodami, o których mowa w warunku są: poświadczenie albo inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. A.2.W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Zamawiający dokona oceny pod kątem posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oceni czy wykaz i załączone dowody potwierdzają spełnianie warunku (załącznik Nr 6 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w ofercie. B. W zakresie robót z branży energetycznej; wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej - w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji słupów oświetleniowych w ilości co najmniej 10 szt. wraz z linią energetyczną z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. B.1.Dowodami, o których mowa w warunku są: poświadczenie albo inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia B.2.W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Zamawiający dokona oceny pod kątem posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oceni czy wykaz i załączone dowody potwierdzają spełnianie warunku (załączniku Nr 6 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w ofercie. C. W zakresie robót z branży sanitarnej (kanalizacja deszczowa); wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej - w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji kanalizacji deszczowej o łącznej długości nie mniejszej niż 500 mb z podaniem jej wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. C.1.Dowodami, o których mowa w warunku są: poświadczenie albo inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia C.2.W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Zamawiający dokona oceny pod kątem posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oceni czy wykaz i załączone dowody potwierdzają spełnianie warunku (załączniku Nr 6 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wskazuje warunek do spełnienia w zakresie technicznym, w załączniku Nr 9 do SIWZ; należy wskazać posiadanie lub dysponowanie przez wykonawcę sprzętem; a) Maszyna do układania nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej - 1szt. b) Koparko-ładowarka - 1szt. c) Koparka podsiębierna - 1szt. d) Koparka przedsiębierna - 1szt e) Spycharka - 1szt. f) Sprzęt mechaniczny do zagęszczania gruntu -1szt. g) Równiarka - 1szt. h) Walec drogowy - 1szt. i) Samochód samowyładowczy - 1szt. j) Samochód dostawczy - 1szt. k) Beczkowóz - 1szt. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wskazuje warunek do spełnienia w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, w załączniku Nr 8 do SIWZ; Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego. Zamawiający przez tak podany zapis rozumie, że wykonawca będzie dysponował na czas realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przetargowym - osobami, które mogą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2013 poz 1409 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r poz.1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie: a) Pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności rogowej (posiadają bez ograniczeń uprawnienia budowlane w specjalności drogowej). Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń. b) Pełnienia funkcji kierownika budowy lub robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (posiadają uprawnienia w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń specjalności elektrycznych i elektroenergetycznych). c) Pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych (kanalizacja deszczowa) w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (posiada uprawnienia w branży instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń specjalności sanitarnej) Zgodnie z art. 12a Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały usnane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz 65). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone prze Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej - Wykonawca spełni warunek w sytuacji jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych i 00/100 groszy) oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży: 1. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, przy czym z informacji tej musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych i 00/100 groszy). 2. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy czym suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej będzie nie niższa niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych i 00/100 groszy). Przedmiotowy warunek zostanie spełniony przez wykonawcę, po przedłożeniu w składanej ofercie dokumentu wskazującego ubezpieczenie wykonawcy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych 00/100 gr) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone prze Wykonawcę w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OĹšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, polegających w szczególności na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody, d) w przypadku ustawowych zmian przepisów podatkowych mających wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnawatka.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, pokój nr 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 do SIWZ Druk ofert

Załącznik nr 2 do SIWZ Kosztorysy ofertowe

Załącznik nr 3 do SIWZ Wzór umowy

Załącznik nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 5 do SIWZ Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

Załącznik nr 6 do SIWZ Wzór wykazu robót

Załącznik nr 7 do SIWZ Oświadczenie że osoby posiadają uprawnienia

Załącznik nr 8 do SIWZ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu działania

Załącznik nr 9 do SIWZ Wykaz narzędzi i urządzeń

Załącznik nr 10a do SIWZ Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej

Załącznik nr 10b do SIWZ Informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej

Załącznik nr 11 do SIWZ Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym

Załącznik nr 12 do SIWZ Projekt budowlany część 1

Załącznik nr 12 do SIWZ Projekt budowlany część 2

Załącznik nr 12 do SIWZ Projekt budowlany część 3

Załącznik nr 12 do SIWZ Projekt budowlany część 4

Załącznik nr 12 do SIWZ Projekt budowlany część 5

Załącznik nr 12 do SIWZ Projekt budowlany część 6

Załącznik nr 12 do SIWZ Projekt budowlany część 7

Załącznik nr 12 do SIWZ Projekt budowlany część 8

Załącznik nr 13 do SIWZ SSTWiOR

Pytania i wyjaśnienia do treśni SIWZ Nr 1

Pytania i wyjaśnienia do treśni SIWZ Nr 2

Pytania i wyjaśnienia do treśni SIWZ Nr 3

Pytania i wyjaśnienia do treśni SIWZ Nr 4

Pytania i wyjaśnienia do treśni SIWZ Nr 5

Pytania i wyjaśnienia do treśni SIWZ Nr 6

Pytania i wyjaśnienia do treśni SIWZ Nr 7

Zmieniona treść ogłoszenia o przetargu 30.03.2016

SIWZ po zmianach 30.03.2016

Załącznik Nr 2 po zmianie 30.03.2016

Załącznik Nr 12 zmieniony 30.03.2016

Załącznik Nr 13 zmieniony 30.03.2016

Załącznik Nr 14 do SIWZ - Dokumentacja badań podłoża gruntowego i opinia geotechniczna

Protokół z otwarcia ofert

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

Brak załączników.

Brak informacji o zmianach.