Drukuj

Tarnawatka: PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO BUDYNKÓW MIESZKALNYCH NA TERENIE BYŁEGO POHZ w TARNAWATCE
Numer ogłoszenia: 291612 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tarnawatka , ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, tel. 0-84 662-47-10, faks 0-84 662-47-24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO BUDYNKÓW MIESZKALNYCH NA TERENIE BYŁEGO POHZ w TARNAWATCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektów pod nazwą: 1. Przebudowa drogi dojazdowej do budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ulicy Kasztanowej - byłe osiedle POHZ w Tarnawatce. 2. Przebudowa drogi dojazdowej do budynków mieszkalnych wielorodzinnych - byłe osiedle POHZ w Tarnawatce. Realizacja inwestycji zgodnie ze zgłoszeniami robót: 1. Zgłoszenie robót do Starosty Tomaszowskiego w Tomaszowie Lubelskim z dnia 2014-08-07 o numerze IR.6743.10.2014.RW Zawiadomienie Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim z dnia 22.08.2014 r. nr AB.6743.A.908.2014, potwierdzające dokonanie zgłoszenia i stwierdzające brak sprzeciwu. 2. Zgłoszenie robót do Starosty Tomaszowskiego w Tomaszowie Lubelskim z dnia 2014-08-07 o numerze IR.6743.11.2014.RW Zawiadomienie Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim z dnia 22.08.2014 r. nr IR.6743.A.909.2014, potwierdzające dokonanie zgłoszenia i stwierdzające brak sprzeciwu. Wspólny słownik zamówień. KOD CPV: 45111000-0 - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 45111000-8 - roboty ziemne 45233000-9 - warstwa odsączająca 45233000-9 - podbudowa z tłucznia kamiennego 45233100-0 - krawężniki betonowe 45233000-9 - nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót. I. Przebudowa drogi dojazdowej do budynków mieszkalnych wielorodzinnych - byłe osiedle POHZ w Tarnawatce. 1. Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych, trasa drogi w terenie - 0,190 km 2. Roboty ziemne - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 1,0 km - 191,00 m3 - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 478,80 m2 3. Warstwa odsączająca - warstwy odsączające (mechanicznie zagęszczone), grubość po zagęszczeniu 20 cm - 478,80 m2 4. Podbudowa - podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15 cm - 478,80 m2 - podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 8,0 cm - 798,00 m2 5. Nawierzchnia - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa ścieralna, mieszanka asfaltowa grubości 5,0 cm - 760,0 m2 6. Roboty wykończeniowe - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 1,0 km (uzupełnienie pobocza) - 24,70 m3 II. Przebudowa drogi dojazdowej do budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ulicy Kasztanowej - byłe osiedle POHZ w Tarnawatce. 1. Krawężniki - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, ręcznie głęb. 30 cm, koryto pod krawężnik - 4,95 m2 - krawężniki wraz z wykonaniem ław, betonowe wystające 15x30 cm, ława z betonu - 55,0 m 2. Podbudowa - podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm - 189,0 m2 3. Nawierzchnia - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa ścieralna, mieszanka asfaltowa grubości 5,0 cm - 225,0 m2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy i przedmiary robót, które stanowią integralną część SIWZ. Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany z materiałów i surowców własnych wykonawcy. Materiały i surowce, o których mowa powyżej muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom oraz dokumentacji projektowej, co do jakości (w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Na każde żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty zgodności lub aprobaty techniczne. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokładnego wytyczenia lokalizacji planowanych do realizacji obiektów, trasy: wykonawca na własny koszt musi przed przystąpieniem do robót ziemnych dokonać ich wytyczenia udziałem specjalistycznej jednostki geodezyjnej. Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej zrealizowanego zadania..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-0, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ustawy - Pzp, Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 1. Kwota wadium wynosi 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z, późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim Oddział w Tarnawatce nr: 23 9639 1064 2003 6400 0026 0008 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, ustawy - Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku konieczności wprowadzenia robót zamiennych, mających na celu ulepszenie realizowanego zadania lub usprawnienie procesu budowy. Rozliczenie tych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym, zgodnie z wykonanym zakresem według stawek podanych w kosztorysie ofertowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnawatka.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, pokój nr 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Brak załączników.

Brak informacji o zmianach.