Drukuj

Tarnawatka: REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI WIEPRZÓW TARNAWACKI
Numer ogłoszenia: 19896 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tarnawatka , ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, tel. 0-84 662-47-10, faks 0-84 662-47-24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI WIEPRZÓW TARNAWACKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą: Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wieprzów Tarnawacki. Dokumentacja projektowa obejmuje: - Projekt budowlany na realizację wyżej wymienionego przedsięwzięcia. Realizacja inwestycji zgodnie z pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim w dniu 23.05.2013 r. Decyzja nr AB.6740.187.2013 Projekt ma być współfinansowany ze środków unijnych - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Działanie: Odnowa i rozwój wsi. W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust. 1 a ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia, w przypadku, gdy zamierzone środki na sfinansowanie części tego zamówienia nie zostaną mu przyznane. Wspólny słownik zamówień. KOD CPV: 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262500-6 - roboty murarskie 45111100-0 - roboty w zakresie rozbiórek i burzenia 45262300-4 - betonowanie 45442100-8 - roboty malarskie 45261100-5 - wykonania konstrukcji dachowych 45422000-1 - roboty ciesielskie 45261210-9 - wykonanie pokryć dachowych i podsufitek 45261320-3 - kładzenie rynien 45262120-8 - wznoszenie rusztowań 45421110-5 - instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45320000-6 - roboty termoizolacyjne 45410000-4 - tynkowanie 45262400-5 - wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45310000-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45331000-6 - instalowanie wentylacji 45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Przedmiot zamówienia posiada następujący zakres robót: - wykonanie rusztowań ramowych przyściennych i osłon z siatki na rusztowaniach zewnętrznych, - elewacje (rozbiórka elementów konstrukcji betonowych, wykucie z muru ościeżnic, wykucie otworów, wykucie z wykonaniem bruzd i gniazd dla belek przesklepień, wykonanie przesklepień, zamurowanie otworów w ścianach, uzupełnienie tynków wewnętrznych), - wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych do budynku, - wykonanie ewakuacyjnych zewnętrznych schodów stalowych na I piętro, - docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - parapety zewnętrzne, - ocieplenie stropu nad piętrem (izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej grub. 10 cm - dwie warstwy), - wymiana pokrycia dachowego (rozebranie pokrycia dachowego z blachy, rozebranie rynny i rury spustowej oraz obróbek z blachy, sprawdzanie stanu więźby dachowej i wymiana części (10 %) elementów konstrukcyjnych, impregnacja grzybobójcza i ogniochronna, ołacenie połaci dachowych, pokrycie dachu blachą powlekaną trapezową, wykonanie obróbek blacharskich), - wykonanie instalacji odgromowej i oświetlenia przy drzwiach zewnętrznych, - wykonanie wentylacji mechanicznej sali na I piętrze oraz wentylacji grawitacyjnej w dwóch salach na kondygnacji parteru, - przebudowa kominów wentylacyjnych ponad powierzchnię dachu. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany bramy garażowej, ujętej w projekcie budowlanym. Dane dotyczące budynku: - powierzchnia zabudowy - 202,55 m² - powierzchnia użytkowa - 411,03 m² - długość - 17,99 m - szerokość - 11,26 m - liczba kondygnacji - 2 + piwnice - kubatura - 2102,50 m³ Szczegółowy zakres robót znajduje się w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany z materiałów i surowców własnych wykonawcy. Materiały i surowce, o których mowa powyżej muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom oraz dokumentacji projektowej, co do jakości (w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Na każde żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty zgodności lub aprobaty techniczne..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.26.25.00-6, 45.11.11.00-0, 45.26.23.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.11.00-5, 45.42.20.00-1, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.26.21.20-8, 45.42.11.10-5, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.26.24.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Pzp, zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium musi być dołączony do oferty, np. w postaci gwarancji zapłaty wadium lub kopii dokonania przelewu. Z tym, że za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim Oddział w Tarnawatce nr: 23 9639 1064 2003 6400 0026 0008 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, ustawy - Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku konieczności wprowadzenia robót zamiennych, mających na celu ulepszenie realizowanego zadania lub usprawnienie procesu budowy. Rozliczenie tych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym, zgodnie z wykonanym zakresem według stawek cenowych podanych w kosztorysie ofertowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnawatka.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, pokój nr 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ma być współfinansowany ze środków unijnych - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Działanie: Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Brak załączników.

Brak informacji o zmianach.