Drukuj

Tarnawatka: Przebudowa dróg gminnych - ulicy Łąkowej od km 0+017,00 do km 0+435,00 i ulicy Zielonej od km 0+000,00 do km 0+535,00
Numer ogłoszenia: 281794 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tarnawatka , ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, tel. 0-84 662-47-10, faks 0-84 662-47-24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych - ulicy Łąkowej od km 0+017,00 do km 0+435,00 i ulicy Zielonej od km 0+000,00 do km 0+535,00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dwóch dróg gminnych na terenie miejscowości Tarnawatka-Tartak: - ul. Łąkowa na odcinku od km 0+017,00 do km 0+435,00 - ul. Zielona na odcinku od km 0+000,00 do km 0+535,00 Przedmiotem zamówienia jest inwestycja, która obejmuje następujący zakres robót. 1. Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe - 0,985 km 2. Roboty ziemne: - wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m - 76,60 m3 - wykopy oraz przekopy o głębokości do 3,0 m koparkami podsiębiernymi - 306,00 m3 - wykopy wykonane spycharkami - 55,00 m3 - przemieszczanie spycharkami mas ziemnych - 55,00 m3 - roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - 396,00 m3 - formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami - 437,60 m3 3. Budowa przepustu: - wykopy oraz przekopy o głęb. do 3,0 m wyk. koparkami - 18,78 m3 - wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o średn. 60 cm - 10,00 m - obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych - 1,92 m3 - mechaniczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli inżynieryjnych - 9,50 m3 - ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów - 9,48 m3 4. Podbudowa: - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4317,52 m2 - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie - 4317,52 m2 5. Nawierzchnia: - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa ścieralna) KR - 1, - 4043,02 m2 6. Chodnik: - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne chodnika - 240,00 m2 - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych - 165,00 m - obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej - 165,00 m - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm - 240,00 m 7. Roboty wykończeniowe: - plantowanie skarp i korony nasypów - 2067,00 m2 - plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 1881,00 m2 8. Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające: - pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych - 23 szt - pionowe znaki drogowe - znaki ostrzegawcze - 10 szt - pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu i informacyjne - 21 szt - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - 10,00 m2 - poręcze ochronne łańcuchowe pojedyncze - 8,00 m - montaż progów zwalniających na ul. Zielonej - 2,00 szt Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania zjazdów do gospodarstw. Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany z materiałów i surowców własnych wykonawcy. Materiały i surowce, o których mowa powyżej muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom oraz dokumentacji projektowej, co do jakości (w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Na każde żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty zgodności lub aprobaty techniczne. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokładnego wytyczenia lokalizacji planowanych do realizacji obiektów, trasy: wykonawca na własny koszt musi przed przystąpieniem do robót ziemnych dokonać ich wytyczenia udziałem specjalistycznej jednostki geodezyjnej. W trakcie prowadzenia robót budowlano-montażowych należy dokonywać pomiarów rzędnych zamieszczonych w projektach budowlanych (szczególnie rzędnych posadowienia obiektów). Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej zrealizowanego zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.20.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnawatka.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Brak załączników.

Brak informacji o zmianach.